Yardım Masasından Talepte Bulunurken Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar
Üniversitemiz Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Teknik Servis birimi olarak merkez yerleşke ve ilçeler dahil hizmet vermekteyiz. Daha hızlı ve planlı olarak sorunlara müdahale edebilmemiz için Yardım Masasından talepte bulunurken aşağıdaki hususlara dikkat edilmesi gerekmektedir.
1. Talep sahibinin odasında bulunduğu gün, saat ve oda numarası gibi bilgileri belirtmesi.
2. Taleplerin telefon ile değil Yardım Masası üzerinden ve sorun ile ilgili değişikliklerin Yardım Masası “Cevap Yaz” özelliği kullanılarak yapılması.
3. Oda değişikliği ve internet erişimi isteklerinin en az 2 gün öncesinden belirtilmesi.
4. Hukuki problem doğurabilecek (kurumumuzda olmayan lisanslı programlar) lisanssız yazılım kurulumunun talep edilmemesi.
Yukarıda belirtilen hususlara dikkat edilirse çok daha hızlı ve verimli bir şekilde sorunlarınızı çözebiliriz.
İyi çalışmalar...
- Microsoft Ürünleri Kullanım Kılavuzu
- İnternet Kesintisi ( Planlı Bakım Çalışması)
- EBYS Planlı Çalışma Duyurusu
- EBYS Planlı Çalışma Duyurusu
- EBYS Mac OS Elektronik İmza Kurulum Adımları
- Kampüs Ağ Alt Yapı Yenilemesi
- EBYS ClickOnce Tarayıcı Eklentisi Yükleme Adımları
- Autodesk Yazılımları ve Autocad
- Test Duyuru
- E-Posta ile Dolandırma Yöntemleri ve Alınacak Tedbirler
- Kişisel Web Sitenizi Gördünüz mü?
- Bilimsel ve Kültürel Etkinlikler Dersi
- WannaCry Fidye Yazılımı Hakkında
- İnternet Kesintisi (Planlı Çalışma)
- Güçlü Şifreler Oluşturmak